Ma declar animal pervers si rau

La concluzia asta am ajuns in urma unor discutii si a unor flashback-uri care m-au izbit in creier(eram cu gigi).
De ce animal?Pentru ca sunt condusa in fiecare moment de unul din instinctele animalice,cand vad un tip/tipa buna,cand stomacul suna a gol,cand creierul cere relaxare.
Perversiunea nu stiu sa mi-o explic....e acolo....si isi face simtita prezenta in momentele potrivite...si cateodata cand nu e necesara...dar m-am obisnuit cu ea....si cred ca i-as duce lipsa daca ar disparea...si nu sunt singura.
Ehhh....si acum rautatea...nu intelegeti gresit...e rautatea aia care apare atunci cand nu esti cuminte....adica tinde mai mult spre obraznicie....si e consecinta a animalul pervers ce sunt...
Dar toate astea combinate rezulta ceva frumos din punctul meu de vedere.... rezultatul sunt eu....(modestia nu e o calitate la mine se pare)care poate fi caracterizat si altfel:huggable and sweet,ar spune unii, calma si buna(la suflet),ar spune altii...
In concluzie pentru cei care ma cunosc si imi sunt aproape va multumesc ca ma suportati asa cum sunt,iar pentru cei care vor sa ma cunoasca...go for it...hihihi
P.S. Inca sunt cu gigi

3 comentarii:

IepurishKanu said...

Da ce intelegi tu prin animal pervers? Ca eu unu inteleg total altcva

drogy said...
This comment has been removed by the author.
pinkedweed said...

spune-mi ce intelegi tu si iti spun daca asa e sau nu:p